У Запоріжжі лікарі вносили до системи Helsi вигадані хвороби пацієнтів

У Запоріжжі лікарі вносили до системи Helsi вигадані хвороби пацієнтів.

У Запоріжжі лікарі вносили до системи Helsi вигадані хвороби пацієнтів. Фото: ml10.zp.ua

Події
03 серпня 13:27

У Запоріжжі дві лікарки 10-ї міської лікарні вносили до системи Helsi фейкові дані про прийоми пацієнтів та їх хвороби.

У реєстрі судових рішень йдеться про те, що одна з медпрацівниць за кілька місяців внесла до системи дані про 68 фіктивних прийомів, а інша про 61.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Зазначається, що одна з пацієнток отримала повідомлення про прийом у дерматовенеролога та що в неї підозра на сифіліс. Наступного дня запоріжанка подала звернення до директора 10-ї лікарні та поліції.

Після цього "схему" двох лікарок викрили і судили. Їм винесено вирок у вигляді штрафів – 35 700 гривень без позбавлення права обіймати певні посади.

Згідно з даними справи, у серпні 2022 року лікар-дерматовенеролог з використанням особистої електронної пошти та паролю здійснила вхід до системи helsi.pro, де в електронному робочому кабінеті лікаря, під своїм особистим електронним ключем, внесла в систему відомості про надання 68 послуг пацієнтам, яким медпослуги не надавались. На судовому засіданні жінка визнала свою вину.

За даними видання "Локатор-Медіа", лікаркою є Наталія Котляр, яка ще й залучена до участі у військово-лікарській комісії.

Інша лікарка переїхала з Мелітополя до Запоріжжя після повномасштабного вторгнення. За матеріалами справи, медик внесла до системи helsi.pro відомості про надання 61 послуги пацієнтам, яким медпослуги не надавались.

Як зазначила обвинувачена, вона боялась втратити роботу. За її словами, до неї підійшла завідуюча відділення лікарні та повідомила, що "треба показувати результат", а на прийомі у лікарки відвідувачів було не багато, тому вона і пішла на такий крок. 

Якщо пацієнт помітив у своєму кабінеті в МІС інформацію про візити, яких не було, необхідно звернутися:

  1. До медзакладу, де вказаний візит. Головний лікар забовʼязаний зʼясувати, з яких причин такий запис був внесений та забезпечити його позначення у системі як "помилковий".
  2. До технічної підтримки застосунку – представники МІС також сконтактують із закладом для отримання розʼяснень та коригування даних в ЕСОЗ.
  3. До НСЗУ з офіційною скаргою через форму у розділі "Громадянам" на сайті НСЗУ або за телефоном 16-77.

Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в InstagramViber і Facebook.  Також ви можете знайти попутників або водіїв в чаті "Запоріжжя, підвези" або просто поспілкуватися на будь-які теми в Viber–чаті.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах