Українці стали більше витрачати на онлайн-шопінг: які товари у тренді. Фото: pexels.com
Українці продовжують активно купувати товари в інтернеті, хоча вимушені більше заощаджувати. Кількість онлайн-замовлень залишається стабільною, однак середні витрати зросли. На що найчастіше витрачають гроші українці та які фактори впливають на вибір інтернет-магазину - розповідаємо у матеріалі.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Популярність онлайн-шопінгу в Україні залишається високою: у 2024 році кожен третій українець регулярно здійснював покупки в інтернеті, а майже половина поєднувала онлайн- та офлайн-шопінг. Водночас близько 20% населення віддають перевагу традиційним магазинам. Про це йдеться у дослідженні, проведеному на замовлення сервісу Meest Shopping.
Частота замовлень залишається майже незмінною порівняно з минулим роком. Близько третини українців купують онлайн кілька разів на пів року, а половина - від одного до трьох разів на місяць.
До найбільш популярних категорій товарів входять:
Однак у 2024 році українці стали рідше купувати дорогі продукти харчування, натомість зросли витрати на техніку, електроніку та косметику.
Методи оплати онлайн-замовлень розподілилися наступним чином:
Більшість покупок в інтернеті мають середню вартість до 3000 грн:
Середній чек покупця у 2024 році становить 2888 грн, що на 241 грн більше, ніж у 2023 році.
Критерії вибору інтернет-магазинів теж змінилися. Якщо раніше головну роль відігравали ціна та швидкість доставки, то тепер покупці більше звертають увагу на асортимент та якість товару.
За даними дослідження, 85% українців змушені заощаджувати. Люди планують покупки заздалегідь, відмовляються від певних товарів або шукають вигідніші пропозиції.
Фінансова ситуація українців розподілилася наступним чином:
Опитування на замовлення Meest Shopping провела компанія 4Service методом анонімного онлайн-опитування. У ньому взяли участь 1000 респондентів.
Meest Shopping - сервіс доставки покупок з інтернет-магазинів Європи, США та Канади, який працює в Україні, Європі, Ізраїлі, Грузії, Узбекистані та Казахстані. Компанія входить до групи Meest.
Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в Instagram, Viber і Facebook. Також ви можете знайти попутників або водіїв в чаті "Запоріжжя, підвези" або просто поспілкуватися на будь-які теми в Viber–чаті.