Vodafone та lifecell повідомляють про технічні труднощі, а Monobank – про хакерську атаку. Фото: gettyimages.com, Juan Algar
Проблеми зранку не лише у "Київстара". Про складнощі повідомили і у Vodafone Ukraine, а також у lifecell.
Так, у Vodafone написали, що на їх системах спостерігається сплеск трафіку у зв'язку з технічною аварією та зупинкою роботи мережі на боці Київстару. Існує значне збільшення навантаження на систему прийому платежів. Тому можливі затримки зарахування платежів на баланс, а також таймаути або помилки на платіжних сторінках під час виконання поповнення. Проблему вирішують.
У lifecell розповіли, що є технічні складнощі у роботі програми "Мій лайфсел" та особистого кабінету. Фахівці займаються вирішенням питання, а абонентам рекомендують протестувати вхід пізніше.
Співзасновник Monobank Олег Гороховський повідомив, що відбувається масована DDoS атака на їхній банк. Об'єкт атаки – точки входу на Amazon (банки, веб-сайт). За його словами, зараз усе під контролем.
Нагадаємо, через масштабний збій у "Київстарі" можуть не працювати деякі термінали та банкомати "ПриватБанку". Також у деяких містах не можуть вимкнути вуличні ліхтарі та вони досі горять із ночі. ©
Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в Instagram, Viber і Facebook. Також ви можете знайти попутників або водіїв в чаті "Запоріжжя, підвези" або просто поспілкуватися на будь-які теми в Viber–чаті.