Жителі Запоріжжя отримали збільшені рахунки за електроенергію: у чому причина

У Запоріжжі споживачі отримали подвоєні рахунки за електроенергію у січні: у чому причина.

У Запоріжжі споживачі отримали подвоєні рахунки за електроенергію у січні: у чому причина. Фото: novyny.live/Ігор Кузнєцов

Комуналка
14 сiчня 18:35

У січні 2025 року мешканці Запоріжжя почали отримувати рахунки за електроенергію, суми в яких були вдвічі більшими за звичайні. Це викликало занепокоєння серед споживачів. Стало відомо, у чому причина таких рахунків та чи дійсно було підвищення тарифу.

Як повідомили у ТОВ "Запоріжжяелектропостачання", причиною таких платіжок став збій у системі нарахувань, що призвело до збільшення сум та відображення неповної інформації щодо стану рахунку. 

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

За словами речниці ПАТ "Запоріжжяобленерго" Зореслави Цупренко, тарифи залишаються незмінними, а завищені суми можуть виникати через некоректні показники.

- Якщо споживач не передав покази вчасно, ми робимо розрахунок за середньодобовим споживанням, який може бути вищим за реальне, - зазначила Цупренко.

У таких випадках споживачам радять перевіряти показники у платіжках. За потреби їх можна скоригувати, а постачальник зробить відповідний перерахунок.

Також стало відомо, що у рахунках збільшена сума нарухвань через те, що у платіжці відображена сума за минулий місяць - грудень, та одразу нарахування за січень поточного року.

Рекомендації для споживачів:

  1. Перевірка показників лічильника: Звірте фактичні показники лічильника з тими, що вказані у рахунку, щоб переконатися у правильності нарахувань.

  2. Звернення до постачальника електроенергії: У разі виявлення розбіжностей або для отримання роз'яснень зверніться до компанії-постачальника електроенергії.

  3. Оформлення субсидії: Якщо оплата рахунків стає фінансово обтяжливою, розгляньте можливість оформлення субсидії на оплату комунальних послуг.

Контактні дані для звернень:

Постачальник електроенергії в Запоріжжі - ПАТ "Запоріжжяобленерго" та АТ "Укрзалізниця":

  • Гаряча лінія "Запоріжжяобленерго": 0 800 504 502
  • Електронна пошта: callcenter@zoe.com.ua
  • Офіційний сайт: www.zoe.com.ua
  • Гаряча лінія АТ "Укрзалізниця": (063) 465 98 84.

Також ви можете звернутись до центру обслуговування клієнтів ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" для оформлення заяви на коригування обсягів споживання за такими контактами (із 08:00 до 17:00 з понеділка по п'ятницю та із 08:00 до 15:45 по п'ятницям):

  • (061) 228 22 20,
  • (066) 228 22 20,
  • (063) 228 22 20,
  • (068) 228 22 20,
  • Офіційний сайт - [email protected].

Щомісячно передавайте актуальні показники, щоб уникнути неточностей у нарахуваннях.

Своєчасне реагування на подібні ситуації та активна комунікація з постачальником електроенергії допоможуть уникнути непорозумінь та забезпечити коректні нарахування за спожиту електроенергію.

Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в InstagramViber і Facebook.  Також ви можете знайти попутників або водіїв в чаті "Запоріжжя, підвези" або просто поспілкуватися на будь-які теми в Viber–чаті.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах