Пасажири поїзда Київ–Запоріжжя скаржаться на несправні туалети: що кажуть в Укрзалізниці - фото: www.facebook.com/antonina.boguslavs.ka.350658
У нічному поїзді №38/37 сполученням Київ–Запоріжжя пасажирка повідомила про те, що санвузли не працювали в її та сусідньому вагоні.
Пасажирка Антоніна Богуславська на своїй сторінці у Facebook повідомила, що в поїзді №38 Київ–Запоріжжя “не працювали туалети одразу у двох вагонах”. Вона зазначила, що за ціною квитка такі умови — це “неОК”, викликає дискомфорт і демонструє неповагу до пасажирів та працівників УЗ. За її словами, білет коштував 730 гривень.
В Укрзалізниці підтвердили, що склад справді знаходиться в "складному обороті", без можливості регулярного повернення до депо протягом кількох діб. А саме в депо здійснюється повноцінне технічне обслуговування, зокрема — ремонт санвузлів, якими займаються спеціалізовані фахівці.
У компанії також зазначили, що часті поломки спричиняються через засмічення сторонніми предметами, та закликали пасажирів користуватись санвузлами відповідально.
- Ми вже працюємо над технічним рішенням і дякуємо за розуміння, – написали представники компанії.
У разі виявлення несправності санвузла радять:
Такі дії не лише допоможуть захистити ваші права, але й сприятимуть прискоренню модернізації та підвищенню комфорту для всіх пасажирів.
Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в Instagram, Viber і Facebook. Також ви можете знайти попутників або водіїв в чаті "Запоріжжя, підвези" або просто поспілкуватися на будь-які теми в Viber–чаті.