З початку року в Запоріжжі вже встигли відбутися декілька скандалів, пов'язаних із прохздом у громадському транспорті. Так, нещодавно водій маршрутки відмовив пасажирці у пільговому проїзді, за що його вже звільнили з роботи.
Також досить часто бувають випадки, коли водій відхиляється від маршруту, кондуктор не видає талон на проїзд, а сам транспорт може бути в поганому і навіть у жахливому стані. Що робити, якщо виникають подібні випадки та куди скаржитися? Більш детально про це - в матеріалі Vgorode.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
В яких випадках можна поскаржитись на недоліки в роботі автобусів, тролейбусів та трамваїв:
Якщо брудно в автобусі, тролейбусі чи трамваї; якщо автобус, тролейбус чи трамвай брудний або пошкоджений – чи то несправні вікна, пошкоджені сидіння в салоні, брудні чи несправні поручні тощо;
Якщо на автобусі, трамваї чи тролейбусі не вказано номер маршруту або кінцеву зупинку;
Якщо в салоні автобусу, трамваю чи тролейбусу не працює освітлення, несправні лампочки тощо;
Якщо в автобусі, трамваї чи тролейбусі немає або не працює компостер;
Якщо водій ображає пасажирів, лається чи відмовляє у перевезенні без законних на то причин; якщо водій п’яний, палить за кермом тощо;
Якщо в трамваї, автобусі чи тролейбусі не оголошуються зупинки;
Якщо водій чи кондуктор не видає квитки тощо.
При оформленні скарги необхідно обов’язково вказати:
Також варто зазначити, що завжди можна подзвонити по телефону, який розміщений в салоні маршрутки: кожен перевізник зобов'язаний повідомляти контакти, куди може поскаржитися споживач його послуг.
Додамо, що якщо ви хочете добитися справедливості, потрібно мати терпіння, адже часто розгляд таких інцидентів забирає багато часу. Також важливо контролювати хід перевірки скарги, періодично телефонуючи до служби і дізнаючись, як іде цей процес.
Куди звертатися, щоб покаржитися на муніципальний транспорт (тролейбуси, автобуси та трамваї):
До міського контакт-центру:
-через онлайн-портал:
- за телефонами:
Телефонна лінія для усних звернень громадян +38 (061) 787 6480.
Якщо Вам попався холодний трамвай з непрацюючою системою опалення, просимо повідомити диспетчера за телефоном +38 (061) 787 64 94.
Так, громадянин може оформити скаргу на перевізника, якщо зіткнувся із такими ситуаціями:
Маршрутки поділяються на дві категорії: міські та міжміські (міжобласні).
Якщо якість обслуговування не влаштовує у першому випадку, то потрібно звертатися до транспортного департаменту по вулиці Шкільній, 2:
Якщо у другому – до Укртрансбезпеки:
При неприпустимій поведінці під час проїзду у міжрегіональній маршрутці чи автобусі необхідно звернутися до Укртрансбезпеки. Для цього потрібно зателефонувати за будь-яким із цих номерів:
+38 (050) 5083286;
+38 (095) 8660709;
Також можна надіслати заяву на електронну пошту Укртрансбезпеки: [email protected].
За порушення Правил дорожнього руху штрафи водіям одразу на місці виписують патрульні. Щодо інших зауважень від громадян – після розгляду та перевірки звернень керівників компаній-перевізників можуть викликати на найближче засідання комісії та попросити пояснювальні документи.