У Запоріжжі з 31 жовтня стартував опалювальний сезон і усі 57 котелен міста вже запрацювали. Скарги жителів Запоріжжя щодо відсутності опалення до міського Контакт-центру почнуть приймати з 8 листопада, однак до цього часу можна звернутися й до концерну "Міські теплові мережі".
В концерні "Міські теплові мережі" звітують, що всі котельні запрацювали, а якщо ж у вашій оселі досі відсутнє опалення, то з 8 листопада можна повідомити про це до міського Контакт-центру 15-80.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Звертатися до контакт-центру "15-80" із заявками щодо повної або часткової відсутності тепла в оселях можна за такими номерами:
Також звернутися можна до філії Концерну "Міські теплові мережі". Цілодобові телефони:
Харченко також наголосила, що кілька багатоквартирних будинків, пошкоджених російськими обстрілами і де наразі ніхто не проживає, підключати до опалення не планується. Усі інші будинки, де проживають люди, підключені до теплопостачання.
Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в Instagram, Viber і Facebook. Також ви можете знайти попутників або водіїв в чаті "Запоріжжя, підвези" або просто поспілкуватися на будь-які теми в Viber–чаті.