Запорожці часто скаржаться на значне підвищення цін на товари у магазинах. Стало відомо, куди можна поскаржитися на такі підприємства.
Як повідомили у ЗОВА, Держспоживслужба у Запорізькій області продовжує працювати. Якщо ви помітили порушення прав споживачів, то можете надіслати туди скаргу, зокрема онлайн. Тільки врахуйте, що електронна пошта Держспоживслужби не приймає листи, надіслані з адрес, зареєстрованих в РФ (наприклад, mail.ru, yandex.ru, rambler.ru та подібні).
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
У зверненні має бути така інформація:
- повна назва непродовольчого товару чи продукту харчування;
- назву та адресу виробника харчового продукту;
- назву та адресу магазину;
- повне найменування суб'єкта господарювання, який здійснює свою діяльність у вказаному магазині, із зазначенням його організаційно – правової форми (ТОВ, ПП, ПрАТ, ФОП тощо) та його адресу;
- факт порушення державних регульованих цін чи інших прав споживачів;
- додавати копії документів (за наявності).
Зразок звернення можна завантажити за посиланням.
Надсилати документ можна (краще на електронну пошту):
- у паперовому вигляді на поштову адресу: 69002, м. Запоріжжя, вул. Гоголя, 105А
- в електронному вигляді на електронну пошту: office@gudpss-zp.gov.ua або через офіційний сайт Головного управління Держспоживслужби у Запорізькій області за посиланням.