Кожна четверта покупка – імпульсивна: що купували та скільки витратили українці під час Чорної п’ятниці

Що купували та скільки витратили українці під час Чорної п’ятниці. || Фото: пресслужба Міст

Наймасштабніший сезон знижок – Чорна п’ятниця – знову не підвів.В цьому році знову вибухове зростання продажів, до того ж середній чек знатно зріс. Дізнайтеся, що купували, де замовляли та хто витратив понад 20 тисяч гривень.

Згідно з даними групи компаній Meest, яка провела email-опитування серед понад 1300 українців, у розпродажі цього року взяли участь понад 90% респондентів. Серед них – і ті, хто чітко планував покупки (67%), і ті, хто не стримався перед знижками та купував імпульсивно (25%).

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Хто купував найбільше

Аудиторія Чорної п’ятниці виявилася доволі різноманітною. Стать розподілилася майже порівну: 54% чоловіків і 46% жінок. Найактивнішими стали покупці віком:

Географія покупців теж показова: лідирує Київ і область (32%), далі – Львівська (10%), Дніпропетровська (9%), Одеська (8%) та Харківська (7%).

Що купували українці

Топ категорій виглядає знайомо – українці залишаються вірними своїм фаворитам:

Цього року у списку покупок також з’явилися більш вузькі категорії: вітаміни та БАДи (12%), спортивні товари (9%), інструменти (8%) та автозапчастини (5%).

Скільки витратили

Найтиповішим став чек у діапазоні 1000-4000 гривень – саме стільки витратила близько третина учасників опитування.

Але знайшлися й ті, хто закупився по-крупному: 13,5% українців витратили понад 20 000 гривень. За даними Meest, саме Чорна п’ятниця залишається періодом, коли купують не лише масмаркет, а й преміальні речі – і попит на них зростає.

За рівнем доходу найбільш активними були українці з доходом:

Де купували – українські та іноземні магазини

ТОП українських онлайн-майданчиків:

ТОП міжнародних платформ:

Що це означає

Статистика Meest показує: Чорна п’ятниця в Україні залишається найпотужнішим торговельним періодом року. Українці активно готуються до розпродажів, порівнюють ціни та формують списки покупок. Але навіть попри це – імпульсивні покупки складають кожну четверту.

Рітейлери можуть очікувати, що Black Friday і далі залишатиметься ключовою подією осені, а інтерес до іноземних маркетплейсів – лише зростатиме.

Последние новости