У Запоріжжі розширили перелік адміністративних послуг у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Тепер у містян є можливість отримати ще 70 нових послуг у різних сферах, зокрема соціального захисту, архітектури та містобудування.
Які нові послуги доступні у ЦНАП?
Згідно з рішенням Запорізької міської ради, нові послуги поділені на три основні категорії:
- Архітектура та містобудування (19 послуг): містяни можуть подати документи на реєстрацію об’єктів нерухомості, внесення даних до Реєстру будівельної діяльності, отримати містобудівні умови та обмеження тощо.
- Соціальний захист (38 послуг): серед послуг – оформлення статусу "Учасник війни", "Дитина війни", отримання компенсацій на поховання, довідки про нараховані пільги та соціальні виплати.
- Додаткові послуги (12 послуг): компенсація за зруйноване житло у рамках програми єВідновлення, отримання інформації з Єдиного реєстру ветеранів війни та інші.
Повний перелік послуг можна побачити тут:
Яку користь це принесе містянам?
Запоріжці тепер зможуть оформлювати більше документів в одному місці, що значно спростить та пришвидшить процес отримання адміністративних послуг. Крім того, розширений перелік послуг дозволяє:
- швидше отримати офіційні документи без додаткових звернень до інших установ;
- спростити процедури оформлення соціальних виплат та компенсацій для ветеранів війни, сімей загиблих військових та соціально незахищених категорій;
- бізнесу подати заявку на відшкодування витрат на обладнання для виробництва електроенергії;
- орендарям житла отримати субсидії на оплату оренди.
Як отримати нові послуги?
Щоб скористатися новими послугами, необхідно звернутися до одного з міських ЦНАПів. Попередньо можна записатися на прийом через офіційний сайт або за телефоном. Також частину послуг можна отримати онлайн через державний портал "Дія".