На що українці найбільше витрачали протягом 2024 року: дослідження

Українці стали більше витрачати на онлайн-шопінг: які товари у тренді. || Фото: pexels.com

Українці продовжують активно купувати товари в інтернеті, хоча вимушені більше заощаджувати. Кількість онлайн-замовлень залишається стабільною, однак середні витрати зросли. На що найчастіше витрачають гроші українці та які фактори впливають на вибір інтернет-магазину - розповідаємо у матеріалі.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Що українці купують онлайн

Популярність онлайн-шопінгу в Україні залишається високою: у 2024 році кожен третій українець регулярно здійснював покупки в інтернеті, а майже половина поєднувала онлайн- та офлайн-шопінг. Водночас близько 20% населення віддають перевагу традиційним магазинам. Про це йдеться у дослідженні, проведеному на замовлення сервісу Meest Shopping.

Частота замовлень залишається майже незмінною порівняно з минулим роком. Близько третини українців купують онлайн кілька разів на пів року, а половина - від одного до трьох разів на місяць.

До найбільш популярних категорій товарів входять:

Однак у 2024 році українці стали рідше купувати дорогі продукти харчування, натомість зросли витрати на техніку, електроніку та косметику.

Скільки українці витрачають на онлайн-шопінг

Методи оплати онлайн-замовлень розподілилися наступним чином:

Більшість покупок в інтернеті мають середню вартість до 3000 грн:

Середній чек покупця у 2024 році становить 2888 грн, що на 241 грн більше, ніж у 2023 році.

Критерії вибору інтернет-магазинів теж змінилися. Якщо раніше головну роль відігравали ціна та швидкість доставки, то тепер покупці більше звертають увагу на асортимент та якість товару.

Як повномасштабна війна вплинула на фінансовий стан українців

За даними дослідження, 85% українців змушені заощаджувати. Люди планують покупки заздалегідь, відмовляються від певних товарів або шукають вигідніші пропозиції.

Фінансова ситуація українців розподілилася наступним чином:

Як проводилося дослідження

Опитування на замовлення Meest Shopping провела компанія 4Service методом анонімного онлайн-опитування. У ньому взяли участь 1000 респондентів.

Meest Shopping - сервіс доставки покупок з інтернет-магазинів Європи, США та Канади, який працює в Україні, Європі, Ізраїлі, Грузії, Узбекистані та Казахстані. Компанія входить до групи Meest.

Последние новости