Куди та як запоріжці можуть поскаржитись на зачинені укриття

Куди та як запоріжці можуть поскаржитись на зачинені укриття. || Фото: zp.npu.gov.ua

Незважаючи на близькість до фронту, питання зачинених укриттів у Запоріжжі залишається критичним і до сьогодні. Багато мешканців покладаються на сховища у своїх будинках, однак доступ до них не завжди є відкритим. У разі виникнення такої проблеми під час тривоги, важливо знати, куди звертатися для отримання допомоги або ключів до укриття. Більш детально про це в матеріалі Vgorode.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Як діяти у випадку зачиненого укриття:

Звернутися до голови ОСББ або управляючої компанії:

Важливо дізнатися, чи є можливість отримати ключі або доступ до укриття в будинку. Зазвичай голови ОСББ чи керуючі компанії відповідають за організацію доступу мешканців до укриттів.

Куди звертатися у разі відсутності доступу:

Якщо укриття зачинене або відсутнє, необхідно звернутися до відповідних служб.

Контакти районних адміністрацій Запоріжжя:

  1. Вознесенівська районна адміністрація:

    • Телефон: 061 224 98 41
  2. Олександрівська районна адміністрація:

    • Телефон: 061 764 36 32
  3. Комунарська районна адміністрація:

    • Телефон: 061 279 06 11
  4. Дніпровська районна адміністрація:

    • Телефон: 061 289 82 24
  5. Заводська районна адміністрація:

    • Телефон: 061 239 22 71
  6. Хортицька районна адміністрація:

    • Телефон: 061 272 26 34
  7. Шевченківська районна адміністрація:

    • Телефон: 061 289 89 00

Основні гарячі лінії Запоріжжя:

  1. Контакт-центр Запоріжжя (для повідомлень про закриті укриття та інші питання):

    • Номер: 15-80
  2. Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради:

    • Цілодобові телефони: 061 787 57 10, 098 679 73 28
  3. Гаряча лінія ОВА:

    • Номер: 0 800 503 508
  4. Поліція:

    • Телефон: 102 (у разі небезпеки або необхідності перевірки укриттів).

Звертайтеся за цими контактами, якщо укриття виявилося зачиненим або ви не змогли отримати доступ до нього. Гарячі лінії працюють цілодобово і забезпечують підтримку у критичних ситуаціях.

Якщо ж виникають проблеми з доступом до укриття або інші питання щодо їх використання, обов'язково інформуйте про це відповідні органи.

Последние новости