Сьогодні, 12 грудня, абоненти мобільного оператора "Київстар" почали нарікати на збій: люди не можуть ні додзвонитися, ні зайти в інтернет.
У компанії "Київстар" технічний збій підтвердили. За їхніми даними, частині абонентської бази недоступні послуги дзвінків та мобільного інтернету. Проблему вже вирішують.
Нагадаємо, що українці можуть безкоштовно поки що перепідключитися до іншої мережі, щоб залишатися на зв'язку. Як це зробити:
-
Вимкніть автовибір мережі
на Android: Налаштування - Мобільна мережа (або Підключення) - Оператор
на iOS: Параметри -Стільникові дані -Вибір мережі. -
Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL;
-
Якщо не вдалося підключитися, спробуйте знову або виберіть іншу мережу ;
-
Перевірте, чи можна зателефонувати або надіслати SMS.