Бренд острова Хортиці став бронзовим призером престижної міжнародної премії

Бренд острова Хортиця визнали одним із найкращих у Європі. || Фото: facebook.com/bickerstaff284

Бренд острова Хортиця визнали одним із найкращих у Європі, ставши призером престижної міжнародної премії Epica Award.

Премія Epica Award проводиться щорічно, щоб нагородити найкращі творчі роботи європейської рекламної індустрії. Цього року на премію свої роботи подали понад 3 тисячі учасників. Серед низ була і креативна агенція Bickerstaff.284, яка створила бренд Хортиці, про це розповіли у прес-службі агентства.

Не забудьте підписатися на канал Vgorode.ua в Telegram.

За результатами голосування журі, що складається з європейських журналістів та представників медіа-сфери, айдентика Хортиці стала бронзовою призеркою у номінації "Фірмовий стиль або індивідуальність бренду".

– Розробкою брендингу Хортиця ми займалися близько півроку. Айдентика виконана у графічному прийомі, що нагадує куліси. Завдяки цьому прийому створюється ефект, що людину запрошують розкрити собі приховані, незвідані сторони острова. Саме цей прийом надалі масштабувався на різних напрямках. Наприклад, там є графічні знаки, пов'язані з менонітами, козаками, легендами, міфами. Створюючи ті чи інші елементи, ми завжди використовували або буквальні або метафізичні посилання до головних атрибутів острова, – розповів креативний директор Bickerstaff.568 Ілля Ануфрієнко.

Бренд Хортиці – це головний крок до того, щоб зробити острів пізнаваним і для українських туристів, і для закордонних гостей, які лише починають знайомство з Україною.

 

Последние новости