У січні 2025 року мешканці Запоріжжя почали отримувати рахунки за електроенергію, суми в яких були вдвічі більшими за звичайні. Це викликало занепокоєння серед споживачів. Стало відомо, у чому причина таких рахунків та чи дійсно було підвищення тарифу.
Як повідомили у ТОВ "Запоріжжяелектропостачання", причиною таких платіжок став збій у системі нарахувань, що призвело до збільшення сум та відображення неповної інформації щодо стану рахунку.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
За словами речниці ПАТ "Запоріжжяобленерго" Зореслави Цупренко, тарифи залишаються незмінними, а завищені суми можуть виникати через некоректні показники.
- Якщо споживач не передав покази вчасно, ми робимо розрахунок за середньодобовим споживанням, який може бути вищим за реальне, - зазначила Цупренко.
У таких випадках споживачам радять перевіряти показники у платіжках. За потреби їх можна скоригувати, а постачальник зробить відповідний перерахунок.
Також стало відомо, що у рахунках збільшена сума нарухвань через те, що у платіжці відображена сума за минулий місяць - грудень, та одразу нарахування за січень поточного року.
Рекомендації для споживачів:
-
Перевірка показників лічильника: Звірте фактичні показники лічильника з тими, що вказані у рахунку, щоб переконатися у правильності нарахувань.
-
Звернення до постачальника електроенергії: У разі виявлення розбіжностей або для отримання роз'яснень зверніться до компанії-постачальника електроенергії.
-
Оформлення субсидії: Якщо оплата рахунків стає фінансово обтяжливою, розгляньте можливість оформлення субсидії на оплату комунальних послуг.
Контактні дані для звернень:
Постачальник електроенергії в Запоріжжі - ПАТ "Запоріжжяобленерго" та АТ "Укрзалізниця":
- Гаряча лінія "Запоріжжяобленерго": 0 800 504 502
- Електронна пошта: callcenter@zoe.com.ua
- Офіційний сайт: www.zoe.com.ua
- Гаряча лінія АТ "Укрзалізниця": (063) 465 98 84.
Також ви можете звернутись до центру обслуговування клієнтів ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" для оформлення заяви на коригування обсягів споживання за такими контактами (із 08:00 до 17:00 з понеділка по п'ятницю та із 08:00 до 15:45 по п'ятницям):
- (061) 228 22 20,
- (066) 228 22 20,
- (063) 228 22 20,
- (068) 228 22 20,
- Офіційний сайт - call@zpep.com.ua.
Щомісячно передавайте актуальні показники, щоб уникнути неточностей у нарахуваннях.
Своєчасне реагування на подібні ситуації та активна комунікація з постачальником електроенергії допоможуть уникнути непорозумінь та забезпечити коректні нарахування за спожиту електроенергію.