У Запоріжжі з 31 жовтня стартував опалювальний сезон і усі 57 котелен міста вже запрацювали. Скарги жителів Запоріжжя щодо відсутності опалення до міського Контакт-центру почнуть приймати з 8 листопада, однак до цього часу можна звернутися й до концерну "Міські теплові мережі".
В концерні "Міські теплові мережі" звітують, що всі котельні запрацювали, а якщо ж у вашій оселі досі відсутнє опалення, то з 8 листопада можна повідомити про це до міського Контакт-центру 15-80.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Звертатися до контакт-центру "15-80" із заявками щодо повної або часткової відсутності тепла в оселях можна за такими номерами:
- 15-80 (зі стаціонарних),
- (061) 787 15 80,
- (050) 414 15 80,
- (067) 656 15 80,
- Через Telegram-бот "Запоріжжя 1580"
- Через персональний кабінет на сайті "15-80" після реєстрації.
Також звернутися можна до філії Концерну "Міські теплові мережі". Цілодобові телефони:
- Філія Вознесенівського району 063-335-06-95,
- Філія Дніпровського району 063-334-53-76,
- Філія Олександрівського району 063-350-06-73,
- Філія Комунарського району 063-335-07-21,
- Філія Заводського району 063-334-93-22,
- Філія Хортицького району 063-334-68-89,
- Філія Шевченківського району 063-335-07-74,
- Концерн "Міські теплові мережі" 063-335-03-47.
Харченко також наголосила, що кілька багатоквартирних будинків, пошкоджених російськими обстрілами і де наразі ніхто не проживає, підключати до опалення не планується. Усі інші будинки, де проживають люди, підключені до теплопостачання.