У соцмережах подекуди люди жаліються на те, що напруга на лічильниках стрибає від 200 до 232 Вольт. Представники Запоріжжяобленерго розказали, який показник є нормою і що робити, якщо у вас не такий.
Так, згідно з Кодексом системи розподілу, нормально допустимі значення відхилення від звичного усім 220 Вольт становлять ±10%. Тобто, встановленим нормативам відповідає напруга в діапазоні від 198 Вольт до 242 Вольт.
Тож, і 232, і 228, і 200, і 235 - це все в межах норми.
Якщо все ж напруга в вашому домі виходить за межі цього діапазону, то треба:
Крок 1. Зверніться до балансоутримувача вашого будинку – ОСББ чи керуючої компанії – із запитом на обстеження внутрішньобудинкових мереж. У переважній більшості випадків причина – саме в їх незадовільному стані. Якщо проблема в цьому – її мусить усунути балансоутримувач.
Якщо справа не у внутрішньобудинкових мережах, то переходимо до кроку 2.
Крок 2. Направте письмову заяву на електронні скриньки kanc@zoe.com.ua або ikc@zoe.com.ua, зателефонуйте до кол-центру за номером 0-800-304-502 або відвідайте один з наших Центрів обслуговування споживачів та повідомте про проблему.
Крок 3. Протягом 15 робочих днів від отримання чи реєстрації вашого звернення, до вас приїдуть фахівці та встановлять прилад вимірювання параметрів якості електроенергії на термін не менше 7 календарних днів.
Крок 4. Якщо результати цих замірів підтвердять незадовільну якість електроенергії (зависоку/ занизьку напругу), вам нададуть компенсацію за недотримання показників якості послуг з розподілу електроенергії та усунуть цю проблему. Компенсація нараховуватиметься від дня реєстрації звернення до дня усунення причини незадовільної якості електроенергії.