Начальниця відділу по роботі з абонентами "Місто для людей" про допомогу людям, колектив та роботу під час пандемії. Інтерв’ю до Дня працівників ЖКГ

Начальниця відділу по роботі з абонентами “Місто для людей” про допомогу людям, колектив та роботу під час пандемії. Інтерв’ю до Дня працівників ЖКГ

Начальниця відділу по роботі з абонентами “Місто для людей” про допомогу людям, колектив та роботу під час пандемії. Інтерв’ю до Дня працівників ЖКГ

Общество
21 марта 2021 14:09

Карантин наклав свій відбиток на всі сфери життя. Житлово-комунальне господарство не стало виключенням. Сьогодні існують суттєві обмеження, пов’язані з епідеміологічною ситуацією, щоби зберегти своє здоров’я та убезпечити людей навколо, особисті контакти всі намагаються звести до мінімуму. Тим не менш, сфера ЖКГ працює, і у жителів міста час від часу виникає потреба отримати консультації та допомогу. Про те, як сьогодні працює Центр обслуговування клієнтів “Місто для людей”, розповіла очільниця відділу по роботі з абонентами Юлія Радкевич.

Юлія РадкевичЮлія Радкевич

Наскільки давно ви працюєте в ЖКГ? 

Я працюю в цій сфері з 2015 року. До роботи в “Місто для людей” я працювала майстром дільниці, майстром першої категорії, виконувала обов’язки інженера і після цього, коли в місті розпочала свою роботу наша керуюча компанія, я почала працювати в Центрі обслуговування клієнтів, з 2017 року. Керівницею відділу по роботі з абонентами я стала з початку цього року. 

Попередній досвід мені дуже допомагає в роботі, адже я знаю житловий фонд, я спускалася в підвали, піднімалась на покрівлі, знаю, як влаштовані інженерні мережі будинку. Тому мені легко консультувати мешканців. 

Начальниця відділу по роботі з абонентами "Місто для людей" про допомогу людям, колектив та роботу під час пандемії. Інтерв’ю до Дня працівників ЖКГ фото 1Начальниця відділу по роботі з абонентами "Місто для людей" про допомогу людям, колектив та роботу під час пандемії. Інтерв’ю до Дня працівників ЖКГ фото 1

Скільки людей працює під Вашим керівництвом?

Всього вісім людей. Шість спеціалістів працює в центрі обслуговування клієнтів, два фахівця працюють в службі письмових звернень. До речі, зараз у нас є два вакантних місця. Якщо ви любите людей (а це найголовніша вимога), якщо ви готові навчатися, вдосконалювати свої навички і працювати, бути витриманими та тактовними, ласкаво просимо до нашої команди.

Розкажіть трохи про ваш колектив.

На свою роботу я йду із задоволенням. Я люблю спілкування з людьми, мені подобається сфера ЖКГ, я знаюсь на ній. У нас просто чудовий колектив. Після роботи тут я вже точно не повірю в байки про токсичність жіночого колективу. Ми всі підтримуємо одна одну, багато хто товаришує і в позаробочий час. 

Цікаво, що кожна з нас прийшла в колектив з унікальним переліком навичок і знань, і ми доповнили навички одна одної і збагатили знання та досвід.  Всі були в різних відділах раніше: наприклад, декілька людей були до роботи в ЦОК технічними працівниками, одна людина прийшла з виробничого відділу, хтось раніше працював з нарахуваннями, були люди з відділу письмових звернень, з міського контакт-центру. Тому з яким би питанням не звернувся клієнт, ми могли надати фахову допомогу.  

З яким би питанням не звернувся клієнт, йому можуть надати фахову допомогу.  З яким би питанням не звернувся клієнт, йому можуть надати фахову допомогу.  

Зараз діють карантинні обмеження. Як ви надаєте консультації та послуги людям сьогодні?

Центр обслуговування клієнтів на зв’язку з мешканцями, телефоном можна отримати консультації з будь-яких питань, пов’язаних з роботою нашої керуючої компанії. Тим не менш, існують проблеми, які неможливо вирішити по телефону. Наприклад, люди заповнюють документи на приватизацію, переоформлюють особові рахунки та беруть різноманітні довідки. Для цього треба зустрітися. Тому ми надаємо такі послуги за попереднім записом. Мешканець телефонує, ми попередньо консультуємо, які необхідно взяти документи, домовляємось про певну дату та час, і після цього зустрічаємось з мешканцем за адресою вул.Добролюбова, 8. Мешканцям завжди кажемо, і тут хочу наголосити, будь ласка, не забувайте про маски, які треба надягати правильно, якщо почуваєтесь погано, відкладіть похід до ЦОКу. Ми зі своєї сторони діємо так само: одягаємо маски, обробляємо руки, провітрюємо приміщення, в жодному разі не виходимо на роботу, якщо почуваємось зле. Все це важливо для безпеки здоров’я як наших співробітників, так і наших мешканців.

З якими запитами до вас приходять люди найчастіше?

Питань, з якими мешканці звертаються, дуже багато. Наприклад, якщо людині потрібно приватизувати житло, звертаються до нас за відповідними документами. Якщо людина переїхала, або придбала нову квартиру, до нас приходять переоформлювати особові рахунки. До нас звертаються за довідками про фактиче місце проживання. А іноді звертаються навіть за побутовою характеристикою, в таких випадках ми також можемо допомогти нашим клієнтам, звертаємось в таких випадках до сусідів. Мешканці укладають з нами договори про реструктуризацію боргу, що дуже важливо для тих мешканців, які перебувають в складних життєвих обставинах. Виплата заборгованості тоді розтягується в часі на багато місяців, а людина тим часом отримує право, як і до накопичення боргу звертатись за отриманням субсидії. Також ми приймаємо письмові заяви від громадян (фізичних осіб).

До нас звертаються і з побутовими питаннями, і ми також надаємо допомогу, можемо зорієнтувати щодо заявки, створити заявку за потреби.   

Ми - спеціалісти широкого профіля, тому це далеко не вичерпний перелік питань, з якими до нас звертаються, і з чим ми допомагаємо мешканцям.

Начальниця відділу по роботі з абонентами "Місто для людей" про допомогу людям, колектив та роботу під час пандемії. Інтерв’ю до Дня працівників ЖКГ фото 2 1Начальниця відділу по роботі з абонентами "Місто для людей" про допомогу людям, колектив та роботу під час пандемії. Інтерв’ю до Дня працівників ЖКГ фото 2

Стресостійкість в вашій роботі - потрібна риса?

Так, просто необхідна. Люди часто звертаються до ЦОК з проблемою, вона їх турбує, людина засмучена, розгублена, іноді розлючена. Це треба розуміти, і до кожного знаходити підхід, завжди пам’ятати, що до тебе звертаються по допомогу, і ти маєш людині цю допомогу надати. Часто так буває, коли до людини з розумінням і спокоєм ставишся, проблему вирішиш, так у неї і настрій покращується. Але для цього спочатку самому треба бути емоційно стабільним.  

В разі потреби, звертайтесь до ЦОКу “Місто для людей” у Запоріжжі за номером цілодобової гарячої лінії - 067 400 1008. Спеціалісти ЦОК проконсультують вас одразу, якщо ви зателефонуєте з 9:00 до 16:00. В інший час ви можете поставити питання або замовити певну послугу, в найближчий час фахівець ЦОКу зв’яжеться з вами. 

Это чат – пиши и читай 👇
Ого! ты доскролил до нашего чатбота 😏
Теперь у тебя есть возможность настроить его под себя и узнавать важный контент первым, чтобы рассказывать друзьям
Только почта, только хардкор 🤘
Мы в соцсетях